Siemka oto mój build (sam robiłem :D)
1. Piekło - Wszyscy przylegli wrogowie odnoszą 30-135 obrażeń od ognia
2.ognista kula - Ognista Kula leci w kierunku wroga eksplodując przy zderzeniu, zadając celowi i pobliskim wrogom 71-91 obrażeń od ognia
3. podpalenie - Cel odnosi 15-51 obrażeń od ognia oraz staje w płomieniach na 1-3 sekund.
4. fenix - Wściekły Feniks powstaje obok ciebie, zadając pobliskim wrogom 7-91 obrażeń od ognia, a następnie leci do celu, eksplodując przy zderzeniu. Eksplozja ta zadaje dodatkowe 15-75 obrażeń od ognia.
5. ognisty wybuch - Tryskające Płomienie uderzają w pobliskich wrogów zadając im 15-120 obrażeń od ognia.
6. meteoryt - Przyzywa Meteoryt, który wściekle uderza w ziemię pod nogami celu. Eksploduje, zadając 7-91 obrażeń od ognia wszystkim przyległym przeciwnikom, oraz przewraca ich (Knock Down). Ten czar powoduje Wyczerpanie (Exhaustion).
7. deszcz meteorytów - Przyzywa meteoryty, które wściekle uderzają w ziemię pod nogami celu. Przez 9 sekund wszyscy wrogowie w pobliżu dostają 7-91 obrażeń i zostają powaleni (Knocked Down) co 3 sekundy. Ten czar powoduje Wyczerpanie (Exhaustion).
8. sygnet wskrzeszenia sorry, że ściągałem opis z guildwars.pl, ale bez sensu było co chwila przełączać między grą, a wordem xD jestem trochę początkującym graczem, więc się nie zdziwie jak powiecie, że nie jest to zbyt dobry build, ale gra mi się nim naprawdę dobrze :D
|
gram tym na PvE do fire przeznaczyłem max attribute pointów czyli mam 13 (+ 1 z rzeczy) a energy storage mam 10
Po przerobieniu:
1. Aura odnowy - Przez 60 sekund za każdym razem, gdy rzucisz czar, jesteś leczony o wartość równą 152%-350% kosztu Energii czaru.
2.ognista kula - Ognista Kula leci w kierunku wroga eksplodując przy zderzeniu, zadając celowi i pobliskim wrogom 71-91 obrażeń od ognia
3. Glif mniejszej energii-Twoje 2 następne Czary kosztują 15 punktów energii mniej.
4. fenix - Wściekły Feniks powstaje obok ciebie, zadając pobliskim wrogom 7-91 obrażeń od ognia, a następnie leci do celu, eksplodując przy zderzeniu. Eksplozja ta zadaje dodatkowe 15-75 obrażeń od ognia.
5. glif mocy żywiołów - Podczas rzucania następnych 5 czarów, atrybuty z czterech szkół magii żywiołów są podwyższone o 2 punkty.
6. meteoryt - Przyzywa Meteoryt, który wściekle uderza w ziemię pod nogami celu. Eksploduje, zadając 7-91 obrażeń od ognia wszystkim przyległym przeciwnikom, oraz przewraca ich (Knock Down). Ten czar powoduje Wyczerpanie (Exhaustion).
7. deszcz meteorytów - Przyzywa meteoryty, które wściekle uderzają w ziemię pod nogami celu. Przez 9 sekund wszyscy wrogowie w pobliżu dostają 7-91 obrażeń i zostają powaleni (Knocked Down) co 3 sekundy. Ten czar powoduje Wyczerpanie (Exhaustion).
8. sygnet wskrzeszenia
|